Тематичний напрям 3. Управлінський супровід професійного розвитку фахівця в умовах освітнього закладу

Управленческое сопровождение профессионального развития специалиста в условиях образовательного учреждения

Круглий стіл «Створення діагностичної основи для управління розвитком професійної компетентності педагогічних працівників»

Місце проведення: КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР, ауд. 33
Мета:   визначення сучасних тенденцій розробки діагностичного інструментарію для управлінського забезпечення професійного розвитку педагогічних працівників.
Завдання:
1)  визначити сучасні підходи до розробки діагностичного інструментарію для управлінського забезпечення професійного розвитку педагогічних працівників;
2)      узагальнити досвід науково-педагогічних працівників та керівників закладів освіти щодо створення інформаційного забезпечення управлінської діяльності;
3)    визначити інноваційні підходи до здійснення управління професійним розвитком педагогічних працівників в умовах інформаційного суспільства.
Питання для обговорення:
1. Сучасні підходи до розробки діагностичного інструментарію для управлінського забезпечення професійного розвитку педагогічних працівників інформаційної основи управління професійним розвитком педагогічних працівників.
2.  Досвід науково-педагогічних працівників та керівників закладів освіти щодо створення інформаційного забезпечення управлінської діяльності
3.  Особливості здійснення управління професійним розвитком педагогічних працівників в умовах інформаційного суспільства.

Модератори: Лапшина І.С., к.п.н., доцент кафедри менеджменту освіти та психології КЗ «ЗОІППО» ЗОР;
Ленченко О.В., заступник директора з навчально-виховної роботи Запорізької гімназії №27.

Учасники обговорення: науково-педагогічні працівники ВНЗ та інститутів післядипломної педагогічної освіти, керівники відділів (управлінь) освіти, районних (міських) методичних кабінетів та загальноосвітніх навчальних закладів, педагогічні працівники, зацікавлені особи.

МАЙСТЕР-КЛАС
«Організація самооцінної діяльності педагогів засобами порталу «Віртуальне інклюзивне середовище»
Автор інноваційного досвіду: Марієва Ірина Геннадіївна, директор Енергодарського НВК «Загальноосвітній навчальний заклад І ступеня-дошкільний навчальний заклад» № 6 Енергодарської міської ради Запорізької області
Місце проведенняКЗ «ЗОІППО» ЗОР, ауд. 9-1
Початок роботи11.00
Мета заходу: формування позитивного ставлення керівників закладів освіти та педагогічних працівників до впровадження інклюзивної освіти, обмін досвідом. 

Очікувані результати:
1.   Висвітлення пріоритетних напрямів роботи щодо впровадження інклюзивного навчання у Запорізькій області.
2.      Представлення досвіду закладів освіти щодо організації інклюзивного навчально-виховного процесу.
3.  Розгляд актуальних питань організації моніторингових досліджень готовності закладів освіти до впровадження інклюзивного навчання.

Цільова аудиторія: наукові та науково-педагогічні працівники ВНЗ та інститутів післядипломної педагогічної освіти, керівники закладів освіти, педагогічні працівники, зацікавлені особи.

МАЙСТЕР-КЛАС
«Формування готовності педагогічних працівників до роботи в інклюзивних класах»
Автор інноваційного досвіду: Бєлан Оксана Олександрівна, практичний психолог Енергодарського НВК «Загальноосвітній навчальний заклад І ступеня-дошкільний навчальний заклад» № 6 Енергодарської міської ради Запорізької області
Місце проведенняКЗ «ЗОІППО» ЗОР, ауд. 9-1
Початок роботи12.45
Мета заходу: ознайомлення учасників майстер-класу з інноваційними підходами щодо формування готовності педагогічних працівників до роботи в інклюзивних класах.

Очікувані результати:
1.    Знайомство з інноваційними підходами в організації методичної роботи з педагогічними  працівниками інклюзивного закладу освіти.
2. Отримання практичного досвіду участі в методичних навчаннях з використанням інформаційно-комунікаційних технологій.

Цільова аудиторія: керівники закладів освіти, педагогічні працівники, зацікавлені особи.

Запрошуємо всіх небайдужих до обговорення проблемних питань/ 
Приглашаем всех неравнодушных к обсуждению проблемных вопросов 
(для русскоязычных нажмите на ссылку)
Ви також можете запропонувати власне питання у коментарях до цієї сторінки/ Вы также можете предложить волнующий Вас вопрос для обсуждения в комментариях этой странички

Комментариев нет:

Отправить комментарий