Круглий стіл "Оновлення методологічних орієнтирів розуміння сутності професійного розвитку фахівця у системі неперервної освіти"
Місце проведення: КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної
педагогічної освіти» ЗОР, ауд. 22
Дата та час проведення: 18.10 з 13.00 до 15.00.
Дата та час проведення: 18.10 з 13.00 до 15.00.
Мета: визначення сучасних тенденцій оновлення методологічних орієнтирів розуміння сутності професійного розвитку фахівця у системі неперервної освіти.
Завдання:
1) окреслити сучасні
вимоги суспільства до професійного розвитку фахівця у системі неперервної
освіти;
2) визначити
актуальні методологічні підходи до розуміння сутності професійного розвитку
фахівців у системі неперервної освіти;
3) узагальнити
інноваційний досвід науково-педагогічних працівників ВНЗ та інститутів
післядипломної педагогічної освіти щодо впровадження сучасних методологічних
підходів до процесу професійного розвитку фахівців у системі неперервної
освіти.
Питання для обговорення:
1. Сучасні вимоги суспільства до професійного розвитку фахівця у системі
неперервної освіти.
2. Актуальні методологічні підходи до розуміння сутності професійного розвитку
фахівців у системі неперервної освіти.
3. Інноваційна діяльність науково-педагогічних працівників ВНЗ та інститутів
післядипломної педагогічної освіти щодо впровадження сучасних методологічних
підходів до процесу професійного розвитку фахівців у системі неперервної
освіти.
Модератори: Ястребова В.Я.,
к.п.н., професор кафедри менеджменту освіти та психології КЗ «ЗОІППО» ЗОР; Бабко Т.М.,
к.п.н., доцент кафедри менеджменту освіти та психології
КЗ «ЗОІППО» ЗОР
Учасники обговорення: науково-педагогічні працівники ВНЗ та інститутів післядипломної педагогічної освіти, керівники відділів (управлінь) освіти, районних (міських) методичних кабінетів та загальноосвітніх навчальних закладів, педагогічні працівники.
МАЙСТЕР-КЛАС
«Інноваційні підходи до
науково-методичного супроводу освітньої діяльності навчальних закладів в умовах реформування освіти»
Автор інноваційного досвіду: Букрєєва Світлана Михайлівна, директор Науково методичного центру управління освіти Енергодарської міської ради Запорізької області
Автор інноваційного досвіду: Букрєєва Світлана Михайлівна, директор Науково методичного центру управління освіти Енергодарської міської ради Запорізької області
Місце проведення: КЗ «ЗОІППО» ЗОР, ауд. 22
Дата та час проведенн: 19.10. з 11.00 до 12.15
Мета заходу: визначення сучасних підходів до діяльності науково-методичних установ в умовах реформування освіти
Очікувані результати:
1. Узагальнення
інноваційного досвіду науково-методичного супроводу освітньої діяльності
навчальних закладів м. Енергодар.
2. Спільне
відпрацювання сучасних підходів до діяльності науково-методичних установ в
умовах реформування освіти.
3. Рефлексія
власної науково-методичної діяльності учасників майстер-класу.
Цільова
аудиторія: завідувачі
та методисти методичних кабінетів (центрів), працівники інститутів
післядипломної педагогічної освіти, керівники загальноосвітніх навчальних
закладів.
Записатися
на Майстер-клас
МАЙСТЕР-КЛАС
«Система підготовки керівників опорних
шкіл до управління освітніми округами»
Автор інноваційного досвіду: Вознюк Алла Вікторівна, завідувач
кафедри психології Сумського обласного інституту післядипломної
педагогічної освіти, кандидат психологічних наук, доцент, керівник науково-дослідної лабораторії з організації роботи опорних шкіл, науковий
кореспондент лабораторії організаційної психології Інституту психології
імені Г.С. Костюка НАПН України, член Української Асоціації
організаційних психологів та психологів праці.
Місце проведення: КЗ «ЗОІППО» ЗОР, ауд. 22
Дата та час проведенн: 19.10. з 12.45 до 14.00
Мета заходу: представити систему професійної підготовки керівників опорних
шкіл до управління освітніми округами в системі післядипломної
педагогічної освіти.
Очікувані результати:
1. Оволодіння новими знаннями щодо сучасного підходу до управління
освітніми округами.
2. Опанування організаційною моделлю професійної підготовки
керівників опорних шкіл до управління освітніми округами в системі
післядипломної педагогічної освіти.
3. Ознайомлення з діагностичним інструментарієм щодо визначення
рівня готовності керівників опорних шкіл до управління освітніми округами.
4. Оволодіння первинними вміннями підбору організаційних форм й
методів навчання керівників опорних шкіл щодо підвищення ефективності
процесу управління освітніми округами в системі післядипломної
педагогічної освіти.
Цільова аудиторія: завідувачі та методисти методичних кабінетів (центрів),
працівники інститутів післядипломної педагогічної
освіти, керівники загальноосвітніх навчальних
закладів.
Комментариев нет:
Отправить комментарий