Тематичний напрям 1. Теоретико-методологічні засади забезпечення професійного розвитку фахівця у системі неперервної освіти: досвід та інновації

Круглий стіл "Оновлення методологічних орієнтирів розуміння сутності професійного розвитку фахівця у системі неперервної освіти"

Місце проведенняКЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР, ауд. 22

Дата та час проведення: 18.10 з 13.00 до 15.00.

Метавизначення сучасних тенденцій оновлення методологічних орієнтирів розуміння сутності професійного розвитку фахівця у системі неперервної освіти.

Завдання:
1)  окреслити сучасні вимоги суспільства до професійного розвитку фахівця у системі неперервної освіти;
2)     визначити актуальні методологічні підходи до розуміння сутності професійного розвитку фахівців у системі неперервної освіти;
3)  узагальнити інноваційний досвід науково-педагогічних працівників ВНЗ та інститутів післядипломної педагогічної освіти щодо впровадження сучасних методологічних підходів до процесу професійного розвитку фахівців у системі неперервної освіти.

Питання для обговорення:
1. Сучасні вимоги суспільства до професійного розвитку фахівця у системі неперервної освіти.
2. Актуальні методологічні підходи до розуміння сутності професійного розвитку фахівців у системі неперервної освіти.
3.  Інноваційна діяльність науково-педагогічних працівників ВНЗ та інститутів післядипломної педагогічної освіти щодо впровадження сучасних методологічних підходів до процесу професійного розвитку фахівців у системі неперервної освіти.

Модератори: Ястребова В.Я., к.п.н., професор кафедри менеджменту освіти та психології КЗ «ЗОІППО» ЗОР; Бабко Т.М., к.п.н., доцент кафедри менеджменту освіти та психології КЗ «ЗОІППО» ЗОР

Учасники обговорення: науково-педагогічні працівники ВНЗ та інститутів післядипломної педагогічної освіти, керівники відділів (управлінь) освіти, районних (міських) методичних кабінетів та загальноосвітніх навчальних закладів, педагогічні працівники.


МАЙСТЕР-КЛАС
«Інноваційні підходи до науково-методичного супроводу освітньої діяльності навчальних закладів в умовах реформування освіти»

Автор інноваційного досвіду: Букрєєва Світлана Михайлівна, директор Науково методичного центру управління освіти Енергодарської міської ради Запорізької області

Місце проведенняКЗ «ЗОІППО» ЗОР, ауд. 22

Дата та час проведенн: 19.10. з 11.00 до 12.15

Мета заходу: визначення сучасних підходів до діяльності науково-методичних установ в умовах реформування освіти 

Очікувані результати:
1. Узагальнення інноваційного досвіду науково-методичного супроводу освітньої діяльності навчальних закладів м. Енергодар.
2. Спільне відпрацювання сучасних підходів до діяльності науково-методичних установ в умовах реформування освіти.
3. Рефлексія власної науково-методичної діяльності учасників майстер-класу.

Цільова аудиторія: завідувачі та методисти методичних кабінетів (центрів), працівники інститутів післядипломної педагогічної освіти, керівники загальноосвітніх навчальних закладів.
Записатися на Майстер-клас

                                                            МАЙСТЕР-КЛАС
«Система підготовки керівників опорних шкіл до управління освітніми округами» 

Автор інноваційного досвіду: Вознюк Алла Вікторівна, завідувач кафедри психології Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, кандидат психологічних наук, доцент, керівник науково-дослідної лабораторії з організації роботи опорних шкіл, науковий кореспондент лабораторії організаційної психології Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України, член Української Асоціації організаційних психологів та психологів праці.

Місце проведення: КЗ «ЗОІППО» ЗОР, ауд. 22

Дата та час проведенн: 19.10. з 12.45 до 14.00

Мета заходу: представити систему професійної підготовки керівників опорних шкіл до управління освітніми округами в системі післядипломної педагогічної освіти. 

Очікувані результати: 
1. Оволодіння новими знаннями щодо сучасного підходу до управління освітніми округами. 
2. Опанування організаційною моделлю професійної підготовки керівників опорних шкіл до управління освітніми округами в системі післядипломної педагогічної освіти. 
3. Ознайомлення з діагностичним інструментарієм щодо визначення рівня готовності керівників опорних шкіл до управління освітніми округами. 
4. Оволодіння первинними вміннями підбору організаційних форм й методів навчання керівників опорних шкіл щодо підвищення ефективності процесу управління освітніми округами в системі післядипломної педагогічної освіти. 

Цільова аудиторія: завідувачі та методисти методичних кабінетів (центрів), працівники інститутів післядипломної педагогічної освіти, керівники загальноосвітніх навчальних закладів.

ОБГОВОРЕННЯ АКТУАЛЬНИХ ПИТАНЬ

Комментариев нет:

Отправить комментарий