Матеріали конференції



Програма конференції завантажити 

ТЕМАТИЧНИЙ НАПРЯМ 1
Теоретико-методологічні засади забезпечення професійного розвитку фахівця у системі неперервної освіти: досвід та інновації


Доповіді:
  1. Бабко Т.М. КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). Методологічні засади запровадження допрофільної підготовки в загальноосвітніх навчальних закладах.
  2. Бабкова О.О. Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Запоріжжя). Коучинговий підхід у вирішенні проблем професійного розвитку вчителів.
  3. Безкоровайна Л.В. Запорізький національний університет, (Україна, м. Запоріжжя). Система професійної підготовки майбутніх фахівців з туризмознавства у вищих навчальних закладах України.
  4. Білик Н.І. Полтавський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти ім. М.В. Остроградського (Україна, м. Полтава). Координація діяльності творчих педагогічних спільнот у регіональній освітній системі підвищення кваліфікації педагогічних працівників. Відеовиступ. 
  5. Варецька О.В. Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Запоріжжя). Микола Олександрович Корф: актуальність педагогічної спадщини у розбудові початкової школи.
  6. Вознюк А.В. Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Суми). Особливості підготовки керівників опорних шкіл до управління освітніми округами у системі післядипломної педагогічної освіти. Презентація очного виступу.
  7. Володько О.М. Бердянська гімназія «Надія» (Україна, м. Бердянськ). Методологічні підходи до управління самоосвітньою діяльністю вчителів початкової школи.
  8. Воровка М.І. Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького (Україна, м. Мелітополь). До періодизації розвитку теорії і практики формування гендерної культури студентства в Україні в 60-ті роки ХХ – 10-ті роки ХХІ століть.
  9. Грицай С.М. Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Суми). Формування політичної культури вчителя у системі неперервної освіти.
  10. Гура О.І. ДВНЗ "Запорізький національний університет" (Україна, м. Запоріжжя). Вища професійна освіта України: стан та перспективи розвитку.
  11. Гусак О.В. Науково-методичний центр департаменту освіти і науки освіти і науки Запорізької міської ради (Україна, м. Запоріжжя). Асоціація молодих освітян Запоріжжя: коучинговий підхід до професійного становлення педагогічної молоді. Презентація очного виступу.
  12. Гуцан Л.А. Інститут проблем виховання НАПН України (Україна, м. Київ). Профорієнтаційна робота в системі неперервної освіти: сучасні пріоритети.
  13. Домінська І.О. Житомирська загальноосвітня школа І-ІІІ ст. № 19 Житомирської міської ради (Україна, м. Житомир). Особливості запровадження інноваційних здоров’язберігаючих технологій на уроках фізико-математичного циклу.
  14. Дьяченко А.В. Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 55 (Україна, м. Запоріжжя). Формування громадянсько-патріотичної компетентності учнів початкової школи засобами сучасного освітнього простору.
  15. Жук М.В. Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Суми). Післядипломна педагогічна освіта: «Нова школа», потреба інноваційних змін.
  16. Жук М.В. Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Суми). Післядипломна педагогічна освіта: проблема адекватності темпам змін
  17. Зубова І.О. Науково-методичний центр департаменту освіти і науки освіти і науки Запорізької міської ради (Україна, м. Запоріжжя). Простір нових можливостей для педагогів позашкілля
  18. Ізбаш С.С. Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького (Україна, м. Мелітополь). Професійний портрет викладача-андрагога.
  19. Каракатсаніс Т.В. КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). Формальний аспект неперервного професійного розвитку педагогів у зарубіжних країнах.
  20. Крамаренко Ю.М. ТОВ «Діалог-Консалтинг» (Україна, м. Запоріжжя). Європейські еталонні рамки в контексті вимог до розвитку особистості сучасного фахівця.
  21. Кусаинова Р.Н., Жунусова А.З. Филиал АО «Национальный центр повышения квалификации «Өрлеу» «Институт повышения квалификации педагогических работников по Северо-Казахстанской области» (Республика Казахстан, г. Петропавловск). Профессиональная компетентность специалиста в системе непрерывного образования.
  22. Мазаєва К.В. КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти» Херсонської обласної ради (Україна, м. Херсон). Методика розвитку ключових компетентностей учителів біології.
  23. Мельник О.В. Інститут проблем виховання НАПН України (Україна, м. Київ). Особистісна і професійна самодостатність професіонала: теорія і методика формування.
  24. Міненок А.О., Донець І.О., Данилова А.М. Чернігівський національний педагогічний університет ім. Т.Г. Шевченка (Україна, м. Чернігів); Воскобойнікова Г.Л. Київський Міжнародний університет (Україна, м. Київ). Сучасні тенденції розвитку та саморозвитку особистості майбутнього вчителя початкової школи.
  25. Нікітін Ю.О. Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Суми). Організаційно-управлінські умови забезпечення професійного зростання керівних та педагогічних кадрів Сумської області.
  26. Ніколенко Л.М. Дніпропетровський національний університет імені Олеся Гончара (Україна, м. Дніпро). Роль емпатії у професійному самовизначенні корекційного педагога.
  27. Павлова С.О. КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). Критеріальний підхід до оцінювання навчальних досягнень учнів початкових класів.
  28. Пархоменко О.М. Інститут проблем виховання НАПН України (Україна, м. Київ). Формування пізнавальних інтересів у допрофільній трудовій підготовці старшокласників в умовах освітнього округу.
  29. Перлик В.В., Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Суми). Формування управлінської компетентності керівника ЗНЗ у відповідності до вимог "Нової школи".
  30. Пещеріна Т.В. Інститут проблем виховання НАПН України (Україна, м. Київ). Теоретичні аспекти формування професійного самоствердження учнівської молоді в Малій академії наук України.
  31. Погребняк Ю.В. Департамент освіти і науки Запорізької міської ради (Україна, м. Запоріжжя). Процесні інновації в управлінні професійним розвитком педагогічних працівників Запоріжжя.
  32. Подмазін С.І. КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). Філософський аналіз взаємозв’язку феноменів «творчість» і «особистість».
  33. Присяжнюк Ю.С. КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). Кар`єрне зростання фахівця в системі післядиплмоної педагогічної освіти: теоретичний аспект.
  34. Сущенко А.В. Класичний приватний університет (Україна, м. Запоріжжя). Авторський досвід професійного розвитку педагогів вищої школи у системі неперервної освіти.
  35. Тягушева О.Г. Класичний приватний університет (Україна, м. Запоріжжя). Можливості науково-освітнього комплексу в реалізації професійного розвитку фахівця у системі неперервної освіти.
  36. Химинець В.В. Закарпатський інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Ужгород). Особливості професійного розвитку вчителя в контексті євроінтеграційної політики України.
  37. Ярмолович Н.М. Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 55 (Україна, м. Запоріжжя). Впровадження STEM-освіти в навчальний процес.
  38. Ястребова В.Я. КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). Аксіологічний підхід до професійного розвитку педагогічних кадрів.

ТЕМАТИЧНИЙ НАПРЯМ 2
Науково-методичний супровід професійного розвитку фахівця в умовах реформування системи освіти

Доповіді:

  1. Адамович Г.М. Івано-франківський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Івано-Франківськ). Адаптивно-ігрове навчання в початковій школі.
  2. Александров В.М., Александрова О.Ф. Запорізький національний університет (Україна, м. Запоріжжя). Сучасна концепція навчання професійно-орієнтованої іноземної мови у вищій школі. 
  3. Андрющенко О.О. КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). Науково-методичний супровід розвитку рефлексивних умінь учителів початкових класів у системі післядипломної педагогічної освіти.
  4. Бабаліч В.А. Кіровоградський педагогічний університет ім. Володимира Винниченка (Україна, м. Кропивницький). Соціальна компетентність як педагогічна умова успішної підготовки фахівця з фізичного виховання та спорту у ВНЗ.
  5. Вєрозубова Т.Г. КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). Діяльність методичного відділу щодо науково-методичного супроводу професійного розвитку фахівця в умовах реформування системи освіти.
  6. Голованова Т.П. Запорізький національний університет (Україна, м. Запоріжжя). Сутність та особливості гендерної освіти магістрів – соціальних педагогів.
  7. Гриценок Л.І. Інститут проблем виховання НАПН України (Україна, м. Київ). Інноваційна гра як засіб професійного самовизначення учнівської молоді.
  8. Ельцова Л.Ф., Семидоцких И.В. Центр методической работы и информационных технологий в образовании (Республика Казахстан, г. Петропавловск). Методический кабинет как современный ресурс повышения профессиональной компетентности педагога.
  9. Жамантаева К.К. Филиал АО «Национальный центр повышения квалификации «Өрлеу» «Институт повышения квалификации педагогических работников по Северо-Казахстанской области» (Республика Казахстан, г. Петропавловск). Современный учитель как основной вектор развития мышления учащихся.
  10. Загідуліна Н.Г. Запорізька суспільно-гуманітарна гімназія №27 (Україна, м. Запоріжжя). Формування економічних знань у старшокласників в загальноосвітніх навчальних закладах нового покоління.
  11. Калініна М.Г. Державний навчальний заклад «Запорізьке вище професійне училище моди і стилю» (Україна, м. Запоріжжя). Проектний коучинг як інноваційний формат науково-методичного супроводу професійного розвитку фахівців.
  12. Каткова Л.Є., Таран С.Є. Комунальний заклад «Гуляйпільська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1» Гуляйпільської районної ради (Україна, м. Запоріжжя). Акмеологічний підхід до професійного зростання педагога.
  13. Кірішко Л.М. Обласний навчально-методичний центр освітнього менеджменту та координації діяльності методичних служб комунального закладу «Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського» (Україна, м. Кропивницький). Регіональна школа новаторства як інноваційна форма підвищення професійної компетентності вчителів.
  14. Корж О.П. КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). Формування екологічної компетентності учителів ЗНЗ як передумова їхнього професійного розвитку.
  15. Корицька Г.Р. КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). Науково-методичне забезпечення професійного становлення вчителя української в умовах післядипломної педагогічної освіти.
  16. Лук’янчук Е.А. КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). Професійне самовдосконалення педагогів шляхом самоосвітньої діяльності.
  17. Меняйло В.І. ДВНЗ «Запорізький національний університет» (Україна, м. Запоріжжя). Сучасні форми організації проектної, дослідницько-інноваційної та підприємницької діяльності у вищих навчальних закладах України.
  18. Науменко М.П., Попкова Е.І. КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). Роль критичного мислення в забезпеченні професійного розвитку фахівця у системі неперервної освіти: андрагогічний аспект.
  19. Никоненко Н.В. Дніпропетровський національний університет імені Олеся Гончара (Україна, м. Дніпро). Розробка системи професійних умінь вчителя спеціальної школи.
  20. Нуртаева К.Б. Филиал АО «НЦПК «Орлеу» ИПК ПР по СКО» (Республика Казахстан, г. Петропавловск). Применение имитационных интерактивных технологии в повышении квалификации учителей.
  21. Олійник І.В. Науково-методичний центр департаменту освіти і науки Запорізької міської ради (Україна, м. Запоріжжя). Впровадження курсу «Сімейні цінності» в систему виховної роботи загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів м. Запоріжжя.
  22. Остроконь А.В. КЗ «Калинівська ЗОШ І-ІІІ ст.» КЗ ЗОЦТКУМ ЗОР (Україна, Запорізька область, Веселівський район). Досвід безперервної освіти педагога в системі позашкільної освіти на прикладі туристичного гуртка, тренінгів «рівний-рівному» та роботи в дитячій організації ВГДР «Школа безпеки».
  23. Паніна С.С. Науково-методичний центр департаменту освіти і науки Запорізької міської ради (Україна, м. Запоріжжя). Партнерська взаємодія педагогів різних освітніх ланок в умовах реформування освіти.
  24. Перцова Н.І., Чернікова Л.А. КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). Оновлення діяльності установ післядипломної педагогічної освіти в умовах реформування галузі.
  25. Петрик О.В. КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). Сучасні підходи до проектування уроку української мови в початковій школі: дидактичний аспект.
  26. Пшенова Т.Н. Филиал АО «НЦПК «Орлеу» ИПК ПР по СКО» (Республика Казахстан, г. Петропавловск). Рефлексивные методики как основа эффективности образовательного процесса в системе повышения квалификации.
  27. Самойлова І.А. Науково-методичний центр управління освіти Енергодарської міської ради (Україна, м. Енергодар). Дистанційні форми організації методичної роботи з педагогами: досвід, проблеми та перспективи.
  28. Сейсенбаєва О.А., Гурова С.Г., Матвієнко В.А., Міщенко Н.В. Запорізька загальноосвітня санаторна школа-інтернат №7 І-ІІ ступенів (Україна, м. Запоріжжя) Науково-методичний супровід професійного розвитку педагога санаторної школи-інтернату.
  29. Сергєєнко О.О. Комунальна науково-методична установа «Запорізький районний методичний кабінет» Запорізької районної ради Запорізької області (Україна, Запорізький район). Науково-методичний супровід самоосвітньої діяльності педагогів дошкільних навчальних закладів.
  30. Сібіль О.І. КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). Цільові настанови соціального виховання в роботі заступника директора ЗНЗ з виховної роботи.
  31. Сурякова М.В. Національна металургійна академія України (Україна, м. Дніпро). Особливості формулювання особистісної думки у віці ранньої дорослості.
  32. Тонне О.О. КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). Формування професійної компетентності майбутнього вчителя початкових класів у процесі практичної діяльності.
  33. Фербей О.В. Комунальна науково-методична установа «Запорізький районний методичний кабінет» Запорізької районної ради (Україна, Запорізький район). Робота методичної предметної комісії як фактор розвитку професійної компетентності вчителя в умовах неформальної освіти.
  34. Химинець А.О. Пряшівський університет (Словаччина, м. Пряшів). Інноваційно-гуманістична спрямованість підготовки вчителя початкової школи у Словаччині. 
  35. Холод М.В. Комунальна науково-методична установа «Запорізький районний методичний кабінет» Запорізької районної ради (Україна, Запорізький район). Інноваційні форми розвитку професійної компетентності педагогічних працівників.

ТЕМАТИЧНИЙ НАПРЯМ 3
Управлінський супровід професійного розвитку фахівця в умовах освітнього закладу

Доповіді:
  1. Боговик Л.В. КЗ «Червоненська ЗОШ І-ІІІ ст.» (Україна, Запорізька обл., Гуляйпільський р-н, с. Червоне). Розвиток професійної компетентності вчителя шляхом використання інформаційних і комунікаційних технологій.
  2. Богомазова Н.А. Управління освіти і науки Департаменту освіти і науки молоді та спорту Запорізької міської ради (Україна, м. Запоріжжя). Формування системи партнерських відносин з батьками і громадськістю.
  3. Вайновська М.К. Вільнянська гімназія «Світоч» Вільнянської районної ради Запорізької області (Україна, м. Вільнянськ). Управлінський супровід професійним розвитком вчителя в умовах освітнього закладу.
  4. Васильченко Л.В., Лапшина І.С. КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). Формування професійної компетентності вчителів навчальних предметівприродничо-математичного циклу через розвиток дистанційного навчання в закладахосвіти.
  5. Волошина Т.А., Лупінович С.М., Лапшина І.С. КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). Діагностика готовності до запровадження інклюзивної освіти через створеннясистеми маркетинго-моніттрингових досліджень.
  6. Гой С.Ю. Запорізька загальноосвітня школа № 23 (Україна, м. Запоріжжя). Інноваційні підходи управління закладом.
  7. Гребенюк С.Ю. Мар’ївський навчально-виховний комплекс (Україна, Запорізька область). Організація наступності між дошкільною та шкільною ланками.
  8. Дашковська О.А. КПНЗ «Центр дитячої та юнацької творчості і туризму» Василівської районної ради Запорізької області (Україна, с.м.т. Василівка). Системність управління закладом.
  9. Другова І.Б., Шульга В.І. Запорізький загальноосвітній навчальний заклад № 20 (Україна, м. Запоріжжя). Налагодженнякомунікативних зв’язків в організації діяльності закладу освіти через соціальнісервіси.
  10. Дудко Л.А. КЗ «Михайлівський НВК І-ІІ ступенів «ДНЗ-ЗОШ» (Україна, с.м.т. Михайлівка). Наступність між дошкільною та початковоюланкою як запорука забезпечення якості роботи вчителів.
  11. Дудко Я.В. Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького (Україна, м. Мелітополь). Основні причини модернізації механізму управління виховною роботою у вищих навчальних закладах України.
  12. Елькін М.В., Коробченко А.А., Головкова М.М. Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького (Україна, м. Мелітополь). Шляхи удосконалення професійної компетентності керівника загальноосвітнього навчального закладу.
  13. Заворотний Р.В. Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького (Україна, м. Мелітополь). Управління національно-патріотичним вихованням у загальноосвітніх навчальних закладах України.
  14. Квасова І.М. Біленьківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів (Україна, Запорізька обл., с.м.т. Біленьке). Активізація діяльності вчителів щодо впровадження в навчально-виховний процес інноваційних технологій.
  15. Кожевникова А.В. Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького (Україна, м. Мелітополь). Вплив суб’єкт-суб’єктного середовища напрофесійний розвиток фахівця в умовах освітнього закладу.
  16. Козарезова Н.Д., Ильясова А.Ш. Филиал акционерного общества «Национальнй центр повышения квалификации «Өрлеу» «Институт повышения квалификации педагогических работников по Северо-Казахстанской области» (Республика Казахстан, г. Петропавловск). Совершенствование деятельности по созданию имиджа дошкольной образовательной организации.
  17. Коноваленко О.С. Територіальний відділ освіти Дніпровського району департаменту освіти і науки Запорізької міської ради (Україна, м. Запоріжжя). Поняття якості освіти усучасному вимірі.
  18. Корастильова О.І. Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №55 (Україна, м. Запоріжжя). Розвиток педагога шляхом впровадження інноваційних технологій в навчально-виховний процес.
  19. Курило Н.В. Запорізька суспільно-гуманітарна гімназія №27 Запорізької міської ради Запорізької області (Україна, м. Запоріжжя). Створення комфортногоосвітнього середовища в навчальному закладі
  20. Ленченко О.В. Запорізька суспільно-гуманітарна гімназія №27 Запорізької міської ради Запорізької області (Україна, м. Запоріжжя). Моніторинг як управлінський механізм відстеження результативностіосвітньої діяльності учнів.
  21. Литовченко Я.Ю. Територіальний відділ освіти Дніпровського району департаменту освіти і науки Запорізької міської ради (Україна, м. Запоріжжя). Моніторинг як ефективний засіб управлінняякістю освіти.
  22. Мариновська О.Я. Івано-Франківський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Івано-Франківськ). Програмно-цільовий методичний менеджмент освітніх інновацій: розвиток інноваційної компетентності педагогів.
  23. Мізіна Г.В. Токмацька ЗОШ І-ІІІ ступенів №5 (Україна, м. Токмак). Створення умов для впровадження інноваційної діяльності в навчально-виховний процес.
  24. Мурзалинова А.Ж. Филиал акционерного общества «Национальнй центр повышения квалификации «Өрлеу» «Институт повышения квалификации педагогических работников по Северо-Казахстанской области» (Республика Казахстан, г. Петропавловск). Управленческое сопровождение посткурсового профессионального развития педагогических кадров в условиях системы повышения квалификации «ӨРЛЕУ»
  25. Назаренко Л.М. Херсонська академія неперервної освіти (Україна, м. Херсон). Маркетинговий аспект управління професійним розвитком педагогів.
  26. Невтира О.М. Енергодарська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 2 (Україна, м. Енергодар). Створення системи управлінняінформаційними ресурсами в ЗНЗ.
  27. Охріменко З.В. Інститут проблем виховання НАПН України (Україна, м. Київ). Проблема спрямування старшокласників націннісні та смислові аспекти професійного самовизначення.
  28. Пилипенко В.Д. КЗ «Дніпрорудненська гімназія «Софія» - загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 1» Василівської районної ради Запорізької області (Україна, м. Дніпрорудне). Педагогічний колектив і родинне середовище.Управління взаємодією.
  29. Пономаренко О.М. Новоселівська ЗОШ І-ІІІ ст. (Україна, Запорізька обл., с.м.т. Новоселівка). Створення системи підвищення мотивації учнів до навчання у закладі.
  30. Попкова Е.І. КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). Деякі аспекти формування управлінськоїкультури керівників професійно-технічних навчальних закладів у системіпіслядипломної педагогічної освіти.
  31. Прилепська В.В. Запорізька суспільно-гуманітарна гімназія № 27 Запорізької міської ради Запорізької області (Україна, м. Запоріжжя). Створення ефективної системи управління кадрами в загальноосвітньому навчальному закладі.
  32. Пришелець Н.Ю. КПНЗ «Центр дитячої та юнацької творчості і туризму» Василівської районної ради Запорізької області (Україна, с.м.т. Василівка). Популяризація традиційної українськоїкультури засобами декоративно-ужиткового та образотворчого мистецтва.
  33. Смоляк В.М. КВНЗ «Запорізький педагогічний коледж» Запорізької обласної ради (Україна, м. Запоріжжя). Персональне навчальне середовище як засіб взаємодії учасників навчально-виховного процесу.
  34. Тандура Г.О., Буркот Л.П., Сергеєва Г.В. Запорізький навчально-виховний комплекс № 19 (Україна, м. Запоріжжя). Підвищення ефективності управлінняпрофесійною компетентністю педагогів шляхом запровадження «хмарних» технологійв управлінський процес.
  35. Терновська Ю.М. Запорізька ЗОШ № 32 (Україна, м. Запоріжжя). Шляхи підвищення IКТ компетентності педагогічних працівників.
  36. Хорошун Н.В. Малокатеринівський НВК «Школа І-ІІІ ступенів – гімназія «Мрія» (Україна, с.м.т. Малокатеринівка). Особистісно-професійне зростання вчителя сільської школи в умовах неперервної освіти.
  37. Шляхова В.В. Новоолександрівська загальноосвітня школа I-III ступенів (Україна, Запорізька обл.). Опорна школа як центр розвитку обдарованої дитини. 


ТЕМАТИЧНИЙ НАПРЯМ 4
Психологічний супровід професійного розвитку фахівця в системі неперервної освіти

Доповіді:
  1. Адоньєва Ю.А. Запорізький національний університет (Україна, м. Запоріжжя). Метакогнітивні вміння фахівця як чинник його професійного розвитку у системі неперервної освіти.
  2. Альмишева А.Ж., Байкенова С.Ж., Кабденова А.К. АО «НЦПК «Өрлеу» ИПК ПР по СКО (Республика Казахстан, г. Петропавловск). Первоначальная задача каждого гражданина:«независимость республики Казахстан – великая история мәңгілік ел»
  3. Афанасьєва Т.О. КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). Проблема мотивації педагогічного працівника до професійного розвитку в системі неперервної освіти.
  4. Біюн О.В. Науково-методичний центр департаменту освіти і науки Запорізької міської ради (Україна, м. Запоріжжя). Фестиваль«PRO-PSI» – як сучасна локація інтерактивної взаємодії фахівців психологічноїслужби міста Запоріжжя.
  5. Бузник О.В. Мелітопольська ЗОШ №4 (Україна, м Мелітополь). Бар’єри на шляху розвитку молодого фахівця.
  6. Вікторов І.В. Центр дозвілля дітей та юнацтва Вознесенівського району Запорізької міської ради Запорізької області ради (Україна, м. Запоріжжя). Вивчення психолого-педагогічних компетентностей самоосвіти педагогів позашкільних навчальних закладів та їх супровід.
  7. Вронська В.М. Рівненський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Рівне). Психологічний супровід професійного розвитку та формування психологічної компетентності у медичних сестер в системі післядипломної освіти.
  8. Гагарин А.В. Российская академия народного хозяйства и государственной службы (Россия, г. Москва). Развитие профессионально-экологической компетентности педагога в системе непрерывного образования.
  9. Гладун А.І. ДНЗ № 154 «Сонячне місто» (Україна, м. Запоріжжя). Психологічний супровід професійного розвитку психологів - молодих спеціалісті.
  10. Гура Т.Є. КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР, (Україна, м. Запоріжжя). Професійний розвиток педагога: нові орієнтири супроводу.
  11. Донченко І.А. КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР, (Україна, м. Запоріжжя). До проблеми психолого-педагогічного супроводу професійного саморозвитку педагогічного працівника в умовах реформування освіти.
  12. Єрьоменко Ю.В. Запорізька суспільно-гуманітарна гімназія №27 Запорізької міської ради Запорізької області (Україна, м. Запоріжжя). Педагогіка співпраці психологічної служби гімназії та класних керівників.
  13. Коробов Є.Т. Дніпропетровський національний університет ім. Олеся Гончара (Україна, м. Дніпро). Почуттята емоції як стимулюючий фактор засвоєння навчальної інформації.
  14. Кременецька Л.В. Науково-методичний центр департаменту освіти і науки Запорізької міської ради (Україна, м. Запоріжжя). Психологічний супровід педагогів у процесі запровадження освітніх інновацій.
  15. Кулик Н.А. КЗ «Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» (Україна, м. Суми). Особистісний саморозвиток практичного психолога як показник професійної компетентності.
  16. Лапа В.М. Загальноосвітня школа-інтернат І-ІІІ ступенів КВНЗ «Хортицька національна навчально-реабілітаційна академія» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). Психологічний супровід розвитку комунікативної толерантності педагога на шляху професійного розвитку.
  17. Обухова Н.О. КЗ «ЗСЗШІ «Джерело» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). Використання здоров’язбережувальних методів в роботі педагога з дітьми з ООП.
  18. Панкратова О.Л. Громадська організація «Об’єднання психологів, психотерапевтів та реабілітологів «Відновлення» (Україна, м. Запоріжжя). Модель психологічної саморегуляції майбутнього фахівця.
  19. Попова Т.А., ФГБНУ "Психологический институт" РАО (Россия, г. Москва). Перспективы развития научно-образовательного проекта для молодежи. 
  20. Приходько І.П. Дніпропетровський державний аграрно-економічний університет (Україна, м. Дніпро). Актуалізація мотивації на педагогічну самоорганізацію викладачів вищої школи.
  21. Приходько Т.П. Дніпропетровський національний університет ім. Олеся Гончара (Україна, м. Дніпро). Готовність старшокласників допоміжної школи до професійного визначення.
  22. Сахно Н.Ю. КЗ «Гуляйпільський колегіум «Лідер» ГРР (Україна, м. Гуляйполе). Використання психологічних вправ з метою розвитку професійної самосвідомості вчителя.
  23. Свириденко І.О. КЗ «Запорізька спеціалізована школа-інтернат II-III ступенів «Січовий колегіум» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). Професійний розвиток педагога в умовах загальноосвітнього навчального закладу.
  24. Сироватко О.М. КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). Діяльність психологічної служби щодо забезпечення підвищення мотивації до професійного розвитку педагогів закладу освіти.
  25. Ступачук В.В. Енергодарський навчально-виховний комплекс №1 (Україна, м. Енергодар). Особливості управлінсько-організаційної компетентності вчителя.
  26. Федосенко Е.В., научный центр развития личности "Акме" (Россия, г. Санкт-Петербург). Современные тенденции последипломного педагогического образования: системный подход.
  27. Чемодурова Ю.М. КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР, (Україна, м. Запоріжжя). Основні напрями профілактичної діяльності практичного психолога щодо попередженнярозвитку професійних деформацій педагогічних працівників.
  28. Чижиченко Н.М. КЗ «Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» (Україна, м. Суми). Розвиток психологічної компетентності педагога в умовах реформування системи.
  29. Шаповалов Б.Б. Інститут проблем виховання НАПН України, Шаповалова І.М. ШДС «Євроленд» ВПНЗ Європейський університет (Україна, м. Київ). Професійне становлення фахівців з безпеки як необхідна умова формування готовності школярів до дій в екстремальних умовах.
  30. Шахова І.С. Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 69 (Україна, м. Запоріжжя). Збереження емоційного здоров’я педагога як складова роботи шкільної психологічної служби.
  31. Шахова І.С. Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 69 (Україна, м. Запоріжжя). Особливості дослідження синдрому емоційного вигорання у педагогів.
  32. Шевченко Н.Ф. Запорізький національний університет (Україна, м. Запоріжжя). Організація рефлексивного середовища у процесі фахової підготовки психологів.


ТЕМАТИЧНИЙ НАПРЯМ 5
ІКТ-компетентність як чинник професійного зростання фахівця в сучасному інформаційному суспільстві

Доповіді:
  1. Бойко О.М. Сумська спеціалізована школа І-ІІІ ст. № 7 імені Максима Савченка Сумської міської ради (Україна, м. Суми). ІКТ-компетентність учителя іноземної мови в парадигмі сучасної системи освіти.
  2. Букреев Д.А. Мелитопольский государственный педагогический университет имени Богдана Хмельницкого (Украина, г. Мелитополь). Технология и учебно-воспитательный процесс: трансформация образовательной активности.
  3. Гура О.О. Запорізький національний університет (Україна, м. Запоріжжя). До проблеми підготовки фахівців ІТ-сфери.
  4. Дехтяренко С.Г. КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя), Жандарова Л.Б. Токмацька загальноосвітня школа №2 (Україна, Запорізька обл., м. Токмак), Скворцова Л.О. Токмацька загальноосвітня школа №5 (Україна, Запорізька обл., м. Токмак). ІКТ-компетентність вчителя - умова підвищення його професійної компетентності.
  5. Калиева Т.К. Филиал АО «НЦПК «Өрлеу» «Институт повышения квалификации педагогических работников по Северо-Казахстанской области» (Республика Казахстан, г. Петропавловск). Информатизация образовния как фактор повышения качества образования в современных условиях.
  6. Кобзєва І.М. Дніпропетровський національний університет імені Олеся Гончара (Україна, м. Дніпро), Вишнікіна О.В., Кобзєв В.Е. Університет митної справи та фінансів (Україна, м. Дніпро). Використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховному процесі підготовки майбутніх фахівців.
  7. Кондратова Л.Г. ДВНЗ «Університет менеджменту освіти» Національної академії педагогічних наук України (Україна, м Київ). Електронні підручники та інтерактивні посібники в сучасній мистецькій освіті.
  8. Костіна В.В. КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти» (Україна, Харків). Огляд деяких компетенцій в сфері ІКТ сучасного вчителя математики.
  9. Лобода В.В. КЗ «Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» (Україна, м. Суми). Специфіка впровадження дошкільної медіа-освіти на Сумщині.
  10. Мартинюк І.В. Малинська ЗОШ І-ІІІ ступенів №4 (Україна, Житомирська обл., м. Малин). Використання ІКТ в навчально-виховному процесі.
  11. Морін О.Л. Інститут проблем виховання Національної академії педагогічних наук України (Україна, м Київ). ІКТ-компетентність педагога і інформаційна культура.
  12. Наконечна Л.М. КЗ «Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» (Україна, м. Суми). Медіакомпетентність педагога як фактор формування медіакультури учня.
  13. Нікулочкіна О.В. КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). Використання медіапотенціалу освітнього середовища «Miksike» як інструменту професійного зростання вчителів початкових класів у сучасному інформаційному суспільстві.
  14. Онищенко Л.С. Запорізька суспільно-гуманітарна гімназія № 27 (Україна, м. Запоріжжя). Підвищення пізнавальної активності учнів на уроках математики засобами використання інформаційно-комунікативними технологіями.
  15. Павленко О.М. ДНЗ «Запорізьке вище індустріально-політехнічне училище» (Україна, м. Запоріжжя). Використання блогу як засобу підвищення ефективності навчального процесу.
  16. Писанко І.В. КНМУ "Запорізький методичний кабінет" ЗРР ЗО, Малюк Н.О. Кушугумський НВК Запорізького району (Україна, Запорізька область). ІКТ-компетентність як чинник професійного зростання фахівців в сучасному інформаційному суспільстві.
  17. Семеренко В.О. Малокатеринівський НВК «Школа І-ІІІ ступенів – гімназія «Мрія» (Україна, Запорізька обл., смт. Малокатеринівка). Особливості формування ІКТ-компетентностей на уроках англійської мови.
  18. Сирцова О.М., Лісіцин В.В. КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). Питання співвідношення понять «інформаційна культура» та «інформаційно-аналітична компетентність вчителя» в системі неформальної освіти.
  19. Чернікова Л.А. КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). ІКТ-компетентність як чинник професійного зростання фахівця в сцчасному інформаційному суспільстві.
  20. Шеденко Н.В. Берестівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Липоводолинської районної ради Сумської області (Україна, Сумська обл., с. Берестівка). Популяризація української культури через реалізацію творчих проектів із використанням ІКТ.
  21. Юзик О.П. Рівненський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Рівне). Упровадження спецкурсів, лекцій із ІКТ навчання зарубіжних країн в систему післядипломної освіти як чинник професійного зростання педагога (на прикладі Польщі).

                                                                                                                                                                                                                                                                Комментариев нет:

                                                                                                                                                                                                                                                                Отправить комментарий